#1 Skrevet Januar 28, 2010 Mener jeg har sett en forklaring på dette med bilder osv. Men finner den ikke igjen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2010 Det går en kabel til bremseklosser på hver side. Kapp disse av, og lodd sammen de to ledningene. Det gjør ingenting om disse ligger løst etterpå, da den ene er jord allikevel. Alternativt kan du jorde bak instrument panelet. Se på skjema, så ser du hvilken ledning som skal jordes. (rød merket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2010 Ser det er en plugg med 3 pinner ute på klossen. Hvilke av disse skal kortsluttes for å sjekke om klossene gir feil signal ? Tenkte kanksje det var best å sjekke dette for å avdekke om feilen ligger der eller brudd annet sted i kabelen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2010 Jeg bare klippet ledningene på min. Det er kun 2 ledere i ledningen, så du kan kortslutte alle 3 pinnene, uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2010 Rune: Har du flere av disse tegningene som beskriver hva som befinner seg bak på instrumentpanelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2010 Jeg har endel. Bare send meg en melding med hva du trenger, så kan jeg sende det på mail, hvis jeg har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...