Anbefalte innlegg

Hei :D

 

Jeg skulle hatt noen felger til audi 80 coupe, men finner ingen spesielle... noen ideer?

 

Som jeg har forstått så er boltsirkelen 4 av 108 (?)

 

og en liten ting til... Jeg vurderer og kjøpe et K&N Filter, men vet ikke hvilken størelse jeg burde kjøpe : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å anbefale felger til en slik bil er ikke lett da det nok finnes like mange synspunkter på hvilke som det finnes medlemmer her, og enda flere felger å velge i. Kommer jo an på hvilke kriterier du setter selv, 16'', 17'' 18''? Med eller uten kant?

 

Anywæy, ang filter så finnes det vel bare ett eneste ett som passer i bilen din iom at du må ha innsatsfilter, så her må du bare finne noen som selger KN filter og bla frem til rett type.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer 17" Felger (Med eller uten kant sier meg ikke stort) :S

 

Har sett litt på BBS og OZ felger (Hvite eller sølv kanskje)

Tror du compomotive blir bra?

 

Kan den motoren bare ha insatsfilter? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Kan den motoren bare ha insatsfilter? :S

 

Noe annet blir temmelig vanskelig viss du ser hvor filteret ditt ligger idag og hva som er over det...

 

Compomotive kan alltids bli bra, men koster deg 11-12000kr kun for felger i 17'', om du ikke finner noe brukt da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, var ute og skjekka nå og det ser litt dårlig ut :L hehe

Får vel holde meg til insatsfilter. men noen andre måter jeg kan få lyd på da eller? utenom eksosanlegg

 

Det blir såppas ja... hva med bbs eller oz?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs åssen motor du har om du har 2.3 10v eller 2.3 20v, angående felger så er det mye og velge i men jeg trur de her felgene hadde gjort seg på en sånn bil spørs bare åssen farge,

 

felgdekk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 2,3 10V. var noe liknende de felgene jeg så etter faktisk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

momo har noen felger som ligner disse, har de selv :) men da på sedan,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har en rød Coupé Niclas, så tror jeg du har et MEGET bra alternativ fra Kim-Patrick der! Ordentlige felger er det også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en svart coupe.. Er ikke helt sikker på hvordan farge jeg skal ha på felgene, men blir vel enten hvit eller sølv eller noe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig ville jeg valgt sølv i farge på felgene da jeg synest att hvite felger til svart bil er litt for skrik bedre heller og ha tonet det litt ned,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner ;) får se hva jeg gjør. Felgene er ikke det viktigste... må fikse andre ting på bilen også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har spacere som gjør om fra 4x108 til 4x100 om du trenger det. Tror de er 20 mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen skal nok bli lakkert hvit.. da tenkte jeg å kjøpe svarte felger og kanskje få en hvit kant på den :) Har sett litt på bbs felger og vil ha noe liknende, men det koster vel også nok :S

 

Noe sånt:

http://www.digitalsimple.com/TheMCoupeProject/10.06%20BBS%20RS-GTs/bbs_rs_gt_db_ci3_l.jpg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt?

 

Blir på en bolt sirkel 4*108 og skal ha 17" felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.