#1 Skrevet Januar 23, 2005 Hvordan resetter jeg "in 1" som står i tripptelleren når jeg starter opp? Har vært så flink å skifta olje å filter i dag og kunne vært greit å bli kvitt den som dukker opp hver gang... Har søkt litt rundt men ble ikke akkurat klok på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2005 Hvordan resetter jeg "in 1" som står i tripptelleren når jeg starter opp? Har vært så flink å skifta olje å filter i dag og kunne vært greit å bli kvitt den som dukker opp hver gang... Har søkt litt rundt men ble ikke akkurat klok på det... Må vel gjøres med Vag-Com.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2005 er sikkert mulig, akkurat som på golf att man gjør et eller anna når man vrir om nøkkelen og holder inne trippen, står kanskje noe i haynes boka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2005 Må vel gjøres med Vag-Com.. Off.. jaja.. får vente litt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2005 er sikkert mulig, akkurat som på golf att man gjør et eller anna når man vrir om nøkkelen og holder inne trippen, står kanskje noe i haynes boka? Har prøvd det.. Men det er sikkert for noe anna... Funka iallefall ikke her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2005 Prøv noen av disse tipsa som ligger på sia mi http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 23, 2005 Prøv noen av disse tipsa som ligger på sia mihttp://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm Skal prøve litt i morra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...