#1 Skrevet Januar 28, 2010 Har en passat med klunkelyd fra høyre side foran, har jekket opp bilen og satt bukker på forstillinga mens noen har vugga på den, høres ut som lyden kommer fra toppen av demperen et sted.. Hva kan det være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2010 Har en passat med klunkelyd fra høyre side foran, har jekket opp bilen og satt bukker på forstillinga mens noen har vugga på den, høres ut som lyden kommer fra toppen av demperen et sted..Hva kan det være? Bytta du fjærbeinslager når du satt på senkesett? Jeg hadde noe klonkelyder her om dagen... var løsnet noen bolter etter jeg hadde montert nye bærearmer, bare strammet alt til igjen. men det er sikkert ikke ditt problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2010 Har akkurat samme problem nå, først monterte jeg nytt senkesett på bilen, og det kom noen satans knirkelyder etterpå.. skrudde alt av igjen å satt på nye fjerbeinslager.. Nå har jeg den klunkelyden.... Men hvilke bolter kan ha løsnet? ikke den på toppen av fjerbenet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2010 Bytta du fjærbeinslager når du satt på senkesett? Jeg hadde noe klonkelyder her om dagen... var løsnet noen bolter etter jeg hadde montert nye bærearmer, bare strammet alt til igjen. men det er sikkert ikke ditt problem. Nei bytta ikke fjærbeinslager, men tenke jeg skulle kjøpe det og den gummien som fjæra sitter imot for og se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2010 på golfen hadde je slik klonkelyd før je monterte justerbart... når je tok av fjørbeinslageret så delte det seg... var helt tørt... så akn jo være det... Finner nok ut av det du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2010 funnet ut av noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2010 Nei har ikke det gitt:) kjøpt meg volvo vettu så da tar jeg den heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2010 Nei har ikke det gitt:) kjøpt meg volvo vettu så da tar jeg den heller:) Sladde vær nå ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...