Amerikanske "parklys" på A4 B6

Anbefalte innlegg

Sitter og leter etter en god forklaring på hvordan jeg får mine blinklys til å lyse konstant à la amerikanske biler.

Har funnet ut dette til nå:

- Det går ikke an å kode om til amerikansk eller canadisk lys

- Det går ikke an å gå inn med vagcom og slå på denne funksjonen (Gjelder visst kun på B7 som har en egen verdi for dette i vagcom)

- Det er forskjell på pæreholderen fra den europeiske og amerikanske utgaven

- Den amerikanske pæreholderen bruker to-polede pærer på 27w og 7w.

SÅ kommer spørsmålet;

Kan jeg bare gå til innkjøp av US pæreholder og to-polede blinklys på 27/7w, kappe av kabelen på parklysa og koble disse til nye pæreholderen?

Dette burde jo gå fint, men jeg vil mest sannsynlig få feilmelding ettersom det er 7w kontra 5w?

Men dette burde man vel kunne løse med en liten motstand? Noen som aner hvor mange ohm i så fall?

Takk til alle som kan hjelpe meg :)

Har søkt, men finner ingen klare svar på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen din skal funke bra den. Så en på forumet som hadde gjort akkurat det samme med sin B6. Skal ikke ha noe og si mht t feilkoder på lysa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk kodet om min gamle b6 til canadisk lys uten problem. er det en orginal kabel du har?

når det kommer til parklyset ditt så er dette en w6w sokkel som jeg byttet til w5w for å få litt større pæremuligheter og billigere pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kode om til canadisk er ikke noe problem, men det blir ikke lys i blinkelysene selv om. Det funker bare på B7.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det å kode om til canadiske lys funker visst på noen få B6er har jeg sett, men ikke min.

Og sokkelen på parklysa har ingen ting å si, eBay har billige pærer så det er ikke noe problem.

Takk for hjelp Isak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, din er nok litt for gammel den. Har selv en 04 modell, og canadisk lys innstilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.