#1 Skrevet Januar 28, 2010 Motoren min går aldri over 60 grader, så antar termostaten er gåen. Er dette noe som bør fikses så fort som mulig, eller kan man ta det litt på sikt? Er såvidt jeg har forstått en grusom jobb å skifte termostat på en 2,5 TDI. Tar motoren skade av å ligge på 55-60 grader? Er det andre ting som ikke funker ordentlig? Drivstofforbruket går kanskje litt opp? Varmeapparatet går ikke effektivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2010 Du sier jo det meste selv her. Motoren har jo ikke skikkelig driftstemp på 60 grader , men det er ikke slik at du kjører på nåde. Men med gåen termostat , tar det jo enda lenger tid en vanlig å få opp tempen , også opp til 60grader Så jeg ville vært nøye med å ta det rolig de første KM. Ville tatt det så fort som mulig , uten at det er noen hast for å si det slik. Vet ikke hvordan det er å bytte på V6 tdi jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...