#1 Skrevet Januar 29, 2010 (endret) Har en fint fungerende automat men det blir jo ikke helt som manuell. Det jeg ønsker meg er at en skal kunne ligge på ca 3000 rpm og gi full gass uten at den girer ned. Og da mener jeg ikke kick down funksjonen Når den girer ned i dette omerådet så hopper den jo over et arbeidsomeråde som drar godt på femmer turbo. Jeg skjønner at dette vil belaste kassa mere men da blir det jo manuell desto tidligere.... Er det noe en kan forandre på? Lure kassa på et vis? Jeg skjønner godt hvis ingen kan svare på dette, regner ikke med at noe kan gjøres heller med nedgiringsmønsteret så det er lov å komme med andre innspill oxo Hvis en skal gi full gass nå må jeg jo gi 3/4 pådrag til en har passert 3500rpm for så å gi full gass, og da er jo orginalturboen på god vei til å bli kortpustet.... Jeg har jo oxo fundert på at en større turbo vil kunne passe automatkassa bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2010 hva om en justerer tps litt? eller registrerer kassa moment oxo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...