#1 Skrevet Januar 29, 2010 Hei Som topic sier,lurer jeg på hva normal temp på motoroljen er på 2.5tdi V6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2010 Den første eg hadde med manuell låg på ca 70 grader, kom gjerne opp i 110 med campingvogn opp lange fjelloverganger, den siste allroaden 04 lå litt høgere på normal kjøring og med campingvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2010 Min ligger på rundt 80 grader ved normal kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2010 (endret) Ved normal lengre kjøring kommer jeg opp i ca 80 grader, aktiv kjøring eller henger bak på kommer jeg opp i 100-110:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2010 Tusen takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...