#1 Skrevet Januar 29, 2010 Hei:) jeg har problemer med å finne lakkoden på bilen min.. det følger ikke med noe servicehefte med bilen, og lappen i bagasjerommet er vekk... har snakket med møller men de kan ikke finne lakkoder på biler etter 1995 (sier de ivertfall) noen gode forslag? bilen er mørk grå met (tror det er en orginalfarge) er noe lysere en grey pearl effect - LZ7N noe mørkere en titan grey - LY7P reg nr er: YZ 93093 og bilen er ifra 1991: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2010 9966XV Får jeg opp som fargekode i alle fall.. skulle sjekket det i ETKA om jeg bare kom inn med ch.nummeret ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2010 (endret) WAUZZZ8BZMA010207 er ch nr: smil : trodde det bare var 4 tegn i lakkoden? finner ingenting på 9966XV? står det navn på fargen også? (feks grey pearl) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2010 Ta av tank lokk og få den scannet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2010 Har nå fått svar ifra audi i tyskland.. 99/66 GRAU PERLEFFEKT MET/ ser ut som 99/66 er lakkoden? får ta meg en tur på lakkspesialisten å se i fargekartene.. har de egne fargekart for audi spesialfarger tro: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 9966 er standardnummer for LZ7N. perlgrau perlcolor met. i bruk fra 1988-1998. Så sånn gikk det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2010 9966 er standardnummer for LZ7N. perlgrau perlcolor met. i bruk fra 1988-1998. Så sånn gikk det. Seriøst? hvordan fant du det ut? usj var helt feil svar ivertfall... hva fan gjør man nu: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2010 dette var ræva blues ja. Har du tilgang til glasurit lakkverksted, hadde det gjort saken litt enklere å veilede. Mener å huske fra i natt at fargen din hadde 4 nyanser, som du kan få sammenliknet med din bil. Du kan og for eks. måle dybden på lakken din flere steder og å se om alt har vert lakkert hos tidligere eiere. Stemmer fortsatt ingenting kan du prøve å få den scannet hos et annet merke, eller at du blar deg igjennom flere hundre fargeprøver i fargesystemet til glasurit. Blandevekta slår opp de orginale nummerne som du finner i fargeprøvene, så kan du prøve deg fram i nærheten. Literprisen skal bli ca 1600,- + mva for prisgruppe 2. AUDI PERLGRAU PERLCOLOR MET LZ7N SK9966 V7 1988-1998. Om du poster eit bilde av bilen, kan det jo alltid googles litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2010 skal vell stå i motorrommet en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...