Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem som skaffer TSW croft annet enn felgimport? den ligger bare i 8x18 på lista deres, og jeg skulle så gjerne hatt breiere! hehe

 

På forhånd takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du kontaktet de å hørt om de kan skaffe breiere? ettersom de fører felgen er det sikkert bare å ta kontakt med de.

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sendt mail, så venter på svar:) takker for tipset =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

8x19 mener du vel. ;) Finner ikke 9x18 i linken ihvertfall. Men som med alle sider der man velger bil for å finne passende felger kan det lønne seg å søke på en bil med samme boltsirkel, men som svelger større hjul enn den du er ute etter. F.eks 5x112 felger til Audi søker man heller på Merc SL. I 5x100 er det værre. Kunne selvsagt valgt S3, men jeg finner ikke den i konfiguratoren.

 

Croft felgene finnes i 9,5x18 ET35 i 5x112. TSW har jo endel uborrede felger på lager så det er en mulighet for at denne dimmen kan borres med 5x100 boltsirkel. Jeg har selv fått tilbud om å fått borret opp "blanke" Holsten emner til 5x110 (Opel) uten ekstra kostnad fra TSW dealer her i USA. Det er mulig å spørre norsk importør om dette er mulig, selv om jeg frykter svaret blir negativt. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ser ut til at det var ønsketenking ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar :) da skal jeg få undersøkt litt jeg, så blir det nok hjul i år å! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk iallfall vite mye mer ved å ringe til dem å høre en det som sto i vognlisten deres :P

Hadde myyye mer en det står på nett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.