#1 Skrevet Januar 23, 2005 Hei Jeg har muligheten til å få en 3B Variant Syncro rimelig, problemet er at taket er stedvis perforert (bilen har gått som legevaktbil, med blålys etc.). Samtidig ønsker jeg å montere soltak. Spørsmålet er om jeg kan benytte et tak fra 3BG med tilhørende deler. Ser at delenumrene er noe forskjellige for 1998 og 2002-modeller ... er det noen som har dyptgående kunnskaper om 3B/3BG der ute? Takker for svar! Mvh. Knut Sønsteby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2005 Jeg tror Christian Johnsen er kjent med demontering/montering av tak på Passat. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2005 Skal ta kontakt med Christian. TX. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2005 Er det utvendig eller invendig tak du snakker om? Etter hva jeg kan skjønne ang utvending burde taket passe men kan ikke svare 100% på dette. på stv burde taket være likt. det er er forskjell på 3B og 3BG er kun facelift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...