#1 Skrevet Januar 29, 2010 Har en Audi A4 1,8T stasjonsvogn. Chiptrimma, større turbo montert, osv. Så lurte på hvilken motorolje jeg bør bruke, han jeg kjøpte den av har brukt Castrol Magnatec 5W-40 C3 på den. Skal jeg bare forsette med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2010 Bruker 10w-40 på min 1.8, men skal bytte til 5w-40... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2010 okay, kjøpte nettopp 5w-40 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2010 Jeg har brukt Fina sin 5w-40 som selges på Europris i det siste jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2010 Hvilken årsmodell er det? Bruk olje med VW504.00 eller VW502.00 (står i instruksjonsboka). Produsentens navn betyr ingenting så lenge oljen overholder riktig spesifikasjon. Hvis du bruker søkefunksjonen finnes det MANGE tråder om dette allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2010 Bilen har vært brukt med 5w-40 før, og tenkte å bruke det samme igjen jeg.. Har jo gått før så. Er en 97mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2010 Godt valg. Om oljen er av det ene eller andre merket spiller liten rolle, men helsyntetisk er absolutt å anbefale. Bruk også originalt eller tilsvarende oljefilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...