#1 Skrevet Januar 29, 2010 (endret) Hei, holder på å pusse ned bilen så den skal bli klar for lakkering. eneste jeg sliter med er å ta ut vinduene bak på pasasjer side? Noen som veit ossen disse sitter? trenger råd når jeg skal ta de ut. noen super tips? eller noen som veit om en DIY tråd påforhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2010 bumper denne. trenger fortsatt tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2010 Sidevinduene bak på 3-dørs? Da jeg hadde ut mine sist brukte jeg en flat ispinne av plast til å forsiktig skyve pakningen ned forbi rammen rundt pakningen, tok tre av sidene så var vinduet ute Er forøvrig samme løsningen på front- og bakrute, sidevinduene foran må "skrus" løs fra vindusheisen, av med dørtrekk osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2010 Jeg tar ut vinduene bak, på siden og foran ved å sitte/ligge i setet og presse vinduet ut med føttene. Få hjelp til å ta i mot vinduene. Begynn å press forsiktig i et hjørne. Frontruta har lett for å sprekke på denne måten, så skal du ha ut ruta garantert uten at den sprekker så må du skjære av vinduspakningen med en skarp kniv (på utsiden). Så her er det hva er helest prinsippet som gjelder, på hva du skal velge å ta vare på. Har du flaks kan du få ut ruta hel. Du kan også spraye 5-56 under lista på innsiden før du presser ut dette vil minske friksjonen og redusere sansynnligheten for at ruta sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...