#1 Skrevet Januar 29, 2010 Hei sann. Har tittet litt på et firma som driver med stensprut reprasjon av panser og skjermer. Lurte på å prøve dette, for å bli kvit stenspruten på panseret mitt.. Er dette noe tess? eller bra tull? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2010 det de gjør er og fylle steinsprut hullene med en blanding av lakk/klarlakk i bilens farge. Utfører de en ordentlig jobb, så våtsliper de og polerer etterpå. Da skal steinspruten være usynlig om ikke skadeomfanget er for stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2010 hmm, okay, det firma jeg så på var: http://www.bilkosmetikk.no/ Ser jo ut som de har erfaring med dette.. Trur dere de gjør en bra jobb? Er ikke store steinspruten se, men er endel små prikker bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2010 ser de har gode preferanser, så burde ikke være noe problem dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2010 takk skal du ha =) Legger ut en rapport her inne når jeg har fått prøvd ut dette til uka engang =) Så får vi se om det er å anbefalle eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2010 Hvor blir av rapporten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2010 Pga bilen har stått mye på verksted, pga foringer som måtte byttes, osv. Så har jeg ikke fått fiksa dette enda. Men kommer tilbake nærmere når jeg skal ha det.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...