Anbefalte innlegg

Er det noen som har mål på h&r coilover til s2 sedan? Tenker da på total lengde fra bunn, til topp av demper. Har trua på at jeg har fått alt for korte!

Sitter igjen med en for kort lenkarm, og en drivaksling som tar bort i stab.stag...

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde?

Gjelder det foran eller bak?

Er det kun coiloversa du har montert?

Er noe annet skjevt?

Du merker vel om de er for korte når du sette bilen ned? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru av begge linkarmene fra fjærbeina og løft opp stabstaget. Siden beina er kortere må stabstaget lengre opp! Da går nok linkarmene i og akslingen går fritt!!

Husk og løsne og skru fast bærebruene når bilen står nede, så det får riktig arbeidshøyde!(gjelder ikke om du har powerflex)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru av begge linkarmene fra fjærbeina og løft opp stabstaget. Siden beina er kortere må stabstaget lengre opp! Da går nok linkarmene i og akslingen går fritt!!

Husk og løsne og skru fast bærebruene når bilen står nede, så det får riktig arbeidshøyde!(gjelder ikke om du har powerflex)

Stabstaget måtte lengre opp ja. Dette fann jeg selfølgelig ut når jeg skrudde løs lenkarmen på andre siden..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.