#1 Skrevet Januar 29, 2010 Jeg vil gjern få montert bredbåndslambdaen min da jeg kunne tenke meg å se AFR verdien på bilen. Tenkte å montere denne istedenfor den orginale lambda og ikke sammen med den. Hvor skal da det ene analoge signalet fra lc-1 kobles til på ledningsnette på A4'n for at bilen skal få riktig signal? Er 4 ledninger fra orginal lambda og inn til hjernen, vet ikke hvem som er signal. Håper noen har svaret på dette. Takk for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2010 Ingen som har noen ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2010 Ligger det ikke bruksanvisning på innovate sine sider? Jeg kobla bbl ved siden av , bare til overvåkning .. tilfelle klikk i bbl, så går ikke det utover motorns ecu... Bare ett forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2010 Siden du har en 4 leders lambda fra før, er det nok to hvite som går til oppvarming, en svart som går til jord og en grå som går til signal til hjerne, da kan du bare koble den gule fra innovaten til grå. Men dette kan du dobbel sjekke med bilens koblingsskjema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 Takk Rune! Da trenger jeg bare 12V til innovaten og så koble den gule analog 1 kabelen til den grå i orginale lambda pluggen i bilen? Den kontakta orginale labdaen sitter? Har jo sefølgelig oversikt over hva som er hva på innovate lambdaen Roar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...