#1 Skrevet Januar 30, 2010 Glassene på lyktene mine er helt matte, så jeg skulle gjerne byttet de... Går det og kjøpe bare glassene noe sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2010 Trur du må høre på møller.. Ellers har jo NBS nye lykter til 3 lapper da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2010 Jeg tror rett og slett dette er én enhet, mao du må kjøpe ny lykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2010 Jeg tror rett og slett dette er én enhet, mao du må kjøpe ny lykt. jepp, støtter denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2010 Du kan høre med han karen her, kanskje du kan bruke noen deler fra disse: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=162279 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2010 Plastikk ? Prøvd å slipe og polere dem? Er litt jobb men .... gjorde det på kona sin a6 , Natt og dag..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...