#1 Skrevet Januar 30, 2010 har bygd om min 2.0 tdi til enkeltmasse svinghjul og spec stage 2 clutch. har noen ganger problemer med at den ikke alltid kobler helt fra når en tar inn clutchen. ligger liksom å slurer og da er det vanskelig å få den ut av gir. har bytta slave sylinder, utløserlager og clutch master pumpa. har fått sjekka splines når lageret ble bytta og det så visst bra ut. hva annet kan være galt?? merkelig om det skulle være kassen da det er clutchen som ikke løser helt ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2010 Er sikkert noen som kan dette bedre enn meg, men mener at du må bruke ett mellomstykke ved ombygging til enkelmasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2010 ok mulig dette fulgte med kittet eg kjøpte. var på verksted og fikk det installert. det har fungert ok i et års tid så det er noe som har skjedd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...