#1 Skrevet Januar 30, 2010 (endret) Det sitter en rød vinklet kontakt på baksiden av airbagen i rattet, hvordan koblet man ut denne? Skal den vris, eller er det bare å ta trekke den rett ut? Vil helst unngå å gjøre noe dumt her Har dessverre ikke bilde av kontakten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2010 bare å trekke rett ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2010 (endret) Dette gikk jo greit. Eneste problemet var å få av det øverste rattstammedekslet, det gikk ikke. På den annen side fikk jeg testet returfunksjonen til blinklyset og denne så ut til å være intakt, samt at jeg omsider fikk fart på teleskopfunksjonen til rattstammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2010 hva var feil på teleskopet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2010 Det var ikke noe feil annet enn at jeg ikke hadde turt å trekke hardt nok tror jeg Flytta det 1-2cm ut så ble den lille kvitrelyden fra baksiden av rattet borte også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...