#1 Skrevet Januar 30, 2010 Er en Bosch in tank pumpe til 89 200 quattro. Er ute etter en pumpe som klarer en liten oppgradering, min originale pumpe trenger nok snart byttes. Prisen er 60$ mere enn originalpumpa der jeg snart skal bestille deler fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 Ingen? Pumpa er til motorkode MC i følge nettsiden. Vet at den er stor nok altså , men lurer på om den kan passe nedi tanken på S4´n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2010 Er det ingen som vet noe? For å spørre på en annen måte.... Hvilke oppgraderingspumper er det som passer i tanken min? Tenker da på litt mere trykk og litt mere flow.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2010 044 pumpe er jo alltids en vinner, hvorfor ikke gå for det? Den pumpen der klarer nok masse trykk og endel effekt siden den er beregnet på gamle k-jet innsprut, men om den passer rett i tanken er noe annet da pumpen er montert utenfor tank på gamle typ85 og da sikkert 44 modellene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2010 044 pumpe er jo alltids en vinner, hvorfor ikke gå for det? Den pumpen der klarer nok masse trykk og endel effekt siden den er beregnet på gamle k-jet innsprut, men om den passer rett i tanken er noe annet da pumpen er montert utenfor tank på gamle typ85 og da sikkert 44 modellene også. 44 har inni tanken, iallfall min 2,2 k-jet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2010 44 har inni tanken, iallfall min 2,2 k-jet ok, men uansett så glir jo 044 pumpe rett i tanken hans så er vel ikke mye å lure på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2010 Var vist litt utolmodig og bestilte en 040 pumpe i morrest, Får jeg tilpasset den og? er jo en pumpe for tankmontering det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2010 Søkte litt og fant ut at det skal gå bra. Kjøper jeg en ny holder hos møller? Så at noen har kjøpt denne pumpa (original bosch)over disk i norge for 1000 spenn I såfall har jeg lurt meg selv litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...