#1 Skrevet Januar 31, 2010 Hei, jeg er litt sent ut på kostyme festen til dama, men er det noen der ute som har eller vet hvor jeg kan få disse produktene her i Rogaland. Trenger en stokk type tøff, svart parykk, flosshatt (tilstand lite å si) og et belte med verdens største beltespenne! Tips mottas med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2010 Er det Sharlie Shaplin du ska ver elle ? Han har jo stokk å hatt....HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2010 Regner med det er Charlie Chaplin du mener her, er nok ikke han. Han bruke nok stokk og hatt, men det er jo bowler hatt ikke flosshatt. Så var det jo belte spenna. Er det noen som klarer finne ut dette tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 Du har jo den kostyme butikken i stavanger neden for arkaden, husker ikke hva den heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 Jeg har flosshatt, både sort og grå. Regner med at dama har resten du trenger på jobben sin, men da må du nok opp til nord-fylket i så fall. Hvis du vil, så kan jeg sjekke hva de har i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 Birkemo Ligge i byen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2010 Birkemo er nok plassen ja. Sjekk http://www.birkemo.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2010 Takk for hjelpen, jeg vant prisen for beste mannlige kostyme som Hank Von Helvete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2010 Kult:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...