#1 Skrevet Januar 31, 2010 (endret) Hei! Har altså en b6 1.8t (avj) tempraturen stiger til 90 grader hvis jeg kjører å har rpm over 1500 så stiger tempraturen over til 90grader men hvis jeg stopper på tomgang så går den ned til 90 grader igjen omgående..vifta starter btw å det er dårlig futt i varmapperatet. men jeg kan kjør å men da må jeg ha en rpm på under 1500 for at tempraturen skal hold seg normal. den har ikke kokt. mistenker sterkt vannpumpa her. trur ikke den er byttet ved regreims skifte som er gjort for 20000km siden. har gått 140000km bilen nu. trur ikek det er termostat pga den legger seg så fint på 90 grader. har hørt at det er enkelte svakheter på vannpumpene, at skovlene løsner fra aksling. noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2010 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2010 (endret) Hva er det du prøver å si her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 det jeg preøver å få flere meninger angående saken da, hvorfor tempen går over 90 grader hvis turtallet stiger over ca 1500..og går tilbake hvis jeg kjører under 1500... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 hm, varmeregistre kan være tett visst det er dårlig futt i det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 (endret) Tviler på vannpumpa, Ville tro det skjærer seg litt inni der hvis det løsner biter fra den. Stopper vannpumpa å gå ryker registerreima etter hvert vil jeg tippe. Og det er skjedd noe veldig merkelig ved regreimbytte hvis man ikke har bytta vannpumpa. Lite kjølevann evt da... Sjekket det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...