#1 Skrevet Januar 31, 2010 Topic sier vel det meste. Ettersom jeg fikk vite av Møller så er dette pærene jeg trenger i front til en Audi TT -09 med Bi-Xenon. Poenget er at pærene skal matche Xenon lysa. Hehe Noen som vet om butikker/nettbutikker som har disse pærene? Er det lurt å kjøpe disse i samma merket slik at lyset blir likt? Og er det i tilegg noen som vet hva slags skiltlys pærer jeg har? Det glemte jeg å spørre om i farta PS: Vet jeg kan gå ut å sjekke på bilen men det er kaldt Er IKKE interessert i at pærevarsel lampa skal lyse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2010 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=28&zenid=7a9e88d9a17dc95c59953ab5033016ce 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2010 Ettersom jeg kan se der så har dem kun H11 i nettbutikken. Og dem er utsolgt i tilegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...