Innercity Meet 2005 på youngstorget 14 mai

Anbefalte innlegg

da begynner påmeldinga til innercity meet 2005 på youngstorget 14 mai

Vi er da ute etter "styla" biler, da dette er en utstilling for folket..

http://www.bilstyling.net/icm05_1.jpg

noe dere lurer på så send en pm eller legg inn et innlegg her.

eller send mail, med bilder og info til

Christian@bilstyling.net

her er noen bilder fra fjorårets innercitymeet, vi regner med at det blir ENDA bedre i år, og at vi er like heldige med været som i fjor

http://www.bilstyling.net/innercitymeet/

Mvh

Christian

http://www.BILstyling.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra bildene fra i fjor, så ser det ut som kravene er rimelig høye da :) Mye nice biler der for å si det sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra bildene fra i fjor, så ser det ut som kravene er rimelig høye da :) Mye nice biler der for å si det sånn.

Ikke sikkert de tok bilder av alt... ;)

Var vel egen prosjektavdeling der. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe :)

Men mye japse der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, høye krav??

icm04_16.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter fjorårets krangel med arrangør, sier jeg neitakk i år igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper i hvert fall det blir fler biler!

Ble jo altfor romslig i fjor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ørjan bilen din er absolut velkommen

Stemmer det fikk ikke tatt bilder av alle bilene, d var mer tysk der en på bildene, var en rsr3?? bora, a3 og div der, håper jo seff på mer i år, og det er jeg ganske så sikker på at det blir..

Vi hadde et prosjekt hjørne, ikke planlagt, men han ene som kom der med bilen sin som hadde betalt sa jeg det var ok til, og at det ble i det ene hjørnet.. han synes det var greit, men etter treffet slang han bare drit på bilforumet.net for han ble plassert i hjørnet. men men, folk er forskjellig.

Så da håper jeg mange av dere vil ta turen til oslo den 14 mai, for i år blir det BRA:)

Send meg mail med bilder og info christian@bilstyling.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo litt spennende ut. Tror du bilen min vil passe inn da? Bare for at det ikke skal være BARE japser der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde et prosjekt hjørne, ikke planlagt, men han ene som kom der med bilen sin som hadde betalt sa jeg det var ok til, og at det ble i det ene hjørnet.. han synes det var greit, men etter treffet slang han bare drit på bilforumet.net for han ble plassert i hjørnet. men men, folk er forskjellig.

rdl/tape-r er definitivt forskjellig! : syk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der i fjor, og ble litt skuffa, skulle liksom være så rått og alt det der.. mulig jeg kom litt sent, men snakket med han som jeg kjøpte felgene mine av og han var ikke overbegistret for det.. men men, dere for ha lykke til ihvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo litt spennende ut. Tror du bilen min vil passe inn da? Bare for at det ikke skal være BARE japser der?

det vet jeg ikke, du kan sende meg en mail med bilder og info, så får vi se da vettu.. det blir nok ikke bare japser, var heller ikke det i fjor nærmere 50/50 kanskje litt mer japser, men men.. dere får hjelpe meg med å få litt VAG da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rdl/tape-r er definitivt forskjellig! : syk :

Det kan man si, men sånn er livet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der i fjor, og ble litt skuffa, skulle liksom være så rått og alt det der.. mulig jeg kom litt sent, men snakket med han som jeg kjøpte felgene mine av og han var ikke overbegistret for det.. men men, dere for ha lykke til ihvertfall:)

Husk at i fjor var det første gang vi gjorde dette vi gikk ikke i overskudd for å si det sånn.(måtte betale leie av youngstorget av egen lomme), var flere som hadde betalt, som desverre ikke kunne komme pluss flere som enten ikke ble ferdige med bilen sin, eller kunne komme, i år derimot blir det bedre promotert, og folk har hørt om dette, pluss litt sponsing:)

så vi får virkelig håpe det blir suksees i år.

men jeg var fornøyd med fjoråret, med tanke på at det var første innercitymeet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at i fjor var det første gang vi gjorde dette vi gikk ikke i overskudd for å si det sånn.(måtte betale leie av youngstorget av egen lomme), var flere som hadde betalt, som desverre ikke kunne komme pluss flere som enten ikke ble ferdige med bilen sin, eller kunne komme, i år derimot blir det bedre promotert, og folk har hørt om dette, pluss litt sponsing:)

så vi får virkelig håpe det blir suksees i år.

men jeg var fornøyd med fjoråret, med tanke på at det var første innercitymeet..

det er klart att det også må taas i betrakning.. som sakt dere for ha lykke til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har Mail, men kan se på bilen min på galleriet her inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har Mail, men kan se på bilen min på galleriet her inne.

Likte bilen din.. hvis du vil er du med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster det noe å melde seg på da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var flere som hadde betalt, som desverre ikke kunne komme pluss flere som enten ikke ble ferdige med bilen sin, eller kunne komme,
Det skjer alltid på slike arrangementer.

Derfor er det helt nødvendig å ha biler i reserve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster det noe å melde seg på da?

det blir en litenn sum på 200 kr da dette går til leie av youngstorget.. i fjor ente det med at vi måtte betale av egen lomme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom igjen gutta har sett mange FETE vw og audi.. meld dere på, så blir dette knall:)

kommer du ørjan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer du ørjan?

Om det var meg Ørjan du tenkte på, så kan jeg vel sikkert ta en tur jeg, om jeg har bil som ser ut rundt de tider. Blir noen mods, men håper og trur jeg er ferdig med det før dette.

Regner med det er bindende påmelding, men 200 kr fra eller til spiller vel ikke så stor rolle.

Må få en oppfriskning når det nærmer seg da, ellers blir det ratt glemt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det var meg Ørjan du tenkte på, så kan jeg vel sikkert ta en tur jeg, om jeg har bil som ser ut rundt de tider. Blir noen mods, men håper og trur jeg er ferdig med det før dette.

Regner med det er bindende påmelding, men 200 kr fra eller til spiller vel ikke så stor rolle.

Må få en oppfriskning når det nærmer seg da, ellers blir det ratt glemt :)

da setter jeg deg opp på lista, så kan du heller bare si ifra nærmere om du kan eller ikke.. sender deg en mail nærmere treffet:)

kan du send meg en pm med mail adressen din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt bare å sende en mail, hvis dere er interessert i å vise fram gliset deres:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom igjen folkens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.