#1 Skrevet Januar 31, 2010 Inntil i går har måleren vist 90 konstant. Nå er den mellom 50-60 under kjøring, og den kryper opp til ca 70 ved tomgang. Det blir ikke spesielt varmt i kupeen Noen som kan svare på om dette er tempgiver eller termostat? Eventuelt pris? Hvor i motorromet kan jeg lokalisere dem? Har også merket meg at det har "forsvunnet" noe kjølevæske over tid. Bør jeg være bekymret for toppakningen? Gjelder en 02 A4 TQ AVJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 Høres ut som termostat viss ikke varmeapparatet blir varmt. Kan være den lekker også fra plast huset. Den er lokalisert under motor på H. side sett forfra. Under servopumpe og dynamo, ved siden av bunnpanna. Plasthus med to skruer. Følg vannslangen, så finner du den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2010 tempgiveren koster vel ca 400 på audi. du skal antagelig ha 4 pola grønn uten at jeg skal s det 100% sikkert. Jeg hadde samme på min i sommer, da gikk temoen opp til 90, ned til 60-70 og litt opp igjen ved litt hardere kjøreing, og ned igjen ved vanlig kjøring. Da var det dobbeltemp giveren som var gåen. Det er iallefall lettere og mindre jobb å bytte denne førtst, en å gå på thermostaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...