#1 Skrevet Januar 31, 2010 Lurer på om det er mulig å få tak i hele karosseri sider til Golf 1? 3-dørs:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 Det har vært mulig men har gått ut. Kjenner en som har en hel side stående i stua si, ganske fet pynt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2010 Du kan høre med disse, de kjøper opp restlageret til Volkswagen når delene går ut av produksjon. Jeg fikk tak i samme del til min Golf 2 derfra. http://www.volkswagen-classic-parts.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 Det har vært mulig men har gått ut. Kjenner en som har en hel side stående i stua si, ganske fet pynt OK:o Kan du spørre om han vil selge den til meg? hvilken side eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 Du kan høre med disse, de kjøper opp restlageret til Volkswagen når delene går ut av produksjon. Jeg fikk tak i samme del til min Golf 2 derfra. http://www.volkswagen-classic-parts.de/ Ok, fatter de Norsk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 Ok, fatter de Norsk? Tvilsomt:) Engelsk funker greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2010 Noen som har dette liggende, kanskje møller har: rolleyes? Var der og skulle ha bremseskjold foran til einzer 79 men det var utgått... Så sa jeg at 83 var like å de kunne de skaffe: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2010 OK:o Kan du spørre om han vil selge den til meg? hvilken side eventuelt? Siden vedkommende det er snakk om er meg tillater jeg meg å svare: Denne jomfrulige delen er og forblir veggpryd. Til og med dama liker den og synes den er dekorativ (eller la oss si dekoratief). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2010 ok, hvor fikk du tak i denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2010 Fra en pensjonert Møller-ansatt, som hadde tatt vare på den etter at den skulle kastes ifm. lagerrydding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2010 Siden vedkommende det er snakk om er meg tillater jeg meg å svare: Denne jomfrulige delen er og forblir veggpryd. Til og med dama liker den og synes den er dekorativ (eller la oss si dekoratief). Her syntes jeg vi må få bilde av kunstverket Andreas:) Skikkelig kult med noe så spesielt på veggen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...