#1 Skrevet Januar 31, 2010 Har akkurat blitt ferdig med en kjapp overhaling av toppen (03 passat 130hk), og skulle gjøre et forsøk på å starte bilen. Det var lettere sagt enn gjort, motor svivet, med det fantes ikke tenning. Tenkte å starte med å sjekke sikringene, fant ut at sikringer med pos. nr. 12, 29, 32 og 34 skulle ha med motorstyring å gjøre. (Sikkert noe avhengig av motortype). Skulle sjekke sikringene, men pos. nr. 29, 32 og 34 var borte!?! Bilen har stått ulåst, og det fins morsomme naboer her, så jeg ser muligheten for noen som driver gjøn med meg Hadde noen av dere med samme biltype ville gjort meg tjenesten og sjekket sikringene? Det hadde vært supert om noen kunne gitt tilbakemelding om det står sikringer på de respektive plassene, samt str. på de.. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2010 Fant ut at de plasseringene skulle stå tomme... Det var dieselfiltret som var spekt i kulda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...