#1 Skrevet Februar 1, 2010 Jeg skal ha av rattet på min Audi 80 94 modell. Noen som vet om det er noen sikring til airbagen, evt om den er grei å ta ut når en tar av rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 På lokket til sikringsboksen skal det stå en oversikt over hva hver enkelt sikring er til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2010 Ja har sett der, og sett en oversikt der det står på norsk, men eneste som står om noe airbag er en som går på airbaglys, diffsperre og noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 Har hvertfall aldri hatt ut noen sikring når jeg har tatt av mitt ratt, så lenge tenningen er av så går det bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 Bør vel koble fra batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 Ja får vel bare koble fra batteriet. skal ha i et sportsratt kjøpt fra custom autocraft. Er ikke airbag i dette så må vel modifisere dekselet bak rattet litt har jeg hørt, evt få tak i et nytt deksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...