#1 Skrevet Februar 1, 2010 kom ut ti lbiln min i dag og fant den med knust rute på passasjer siden og originale navien var borte. Idiotene hadde klippet og styrt med ledningene for å gjøre det ekstra ille. De har ikke rørt noe annet i bilen, BT handsfree, tomtom navi, solbriller, gavekort som l å i hanskerommet. det var også en annen touran kun 5 km unna der de hadde forsynt seg på samme måte. så vær obs på folk som lusker i buskene rundt bilenen deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 Var folk inne på jobben min i arbeidstiden og tok sommerhjula mine og en kolega sine.. så ja det er mye frekke folk der ute... er bare å være obs nå om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2010 På dagtid også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 utenlendinger.com sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2010 Har hatt innbruddsforsøk i firmabilen på høylys dag med lysaker nå i forige uke, moste begge låssylindere med skrujern men kom seg ikke inn, dette var meden jeg var å jobba i huset rett ved bilen, så folk er i alle fall frekke nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2010 Den touranen du nevnte har vi inne på jobben nå og det blir absolutt ikke billig! Lurer på om det havner på rundt 80-90 000 for deler + arbeid. Hadde ogå innbrudd i bilen min for noen år siden i en felles garasje hvor det fort kan komme noen inn. Så folk er absolutt frekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...