jævla kjeltringer på ferde i asker&bærum

Anbefalte innlegg

kom ut ti lbiln min i dag og fant den med knust rute på passasjer siden og originale navien var borte.

Idiotene hadde klippet og styrt med ledningene for å gjøre det ekstra ille.

 

De har ikke rørt noe annet i bilen, BT handsfree, tomtom navi, solbriller, gavekort som l å i hanskerommet.

 

det var også en annen touran kun 5 km unna der de hadde forsynt seg på samme måte.

 

så vær obs på folk som lusker i buskene rundt bilenen deres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var folk inne på jobben min i arbeidstiden og tok sommerhjula mine og en kolega sine.. så ja det er mye frekke folk der ute... er bare å være obs nå om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utenlendinger.com sikkert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt innbruddsforsøk i firmabilen på høylys dag med lysaker nå i forige uke, moste begge låssylindere med skrujern men kom seg ikke inn, dette var meden jeg var å jobba i huset rett ved bilen, så folk er i alle fall frekke nok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den touranen du nevnte har vi inne på jobben nå og det blir absolutt ikke billig! Lurer på om det havner på rundt 80-90 000 for deler + arbeid.

 

Hadde ogå innbrudd i bilen min for noen år siden i en felles garasje hvor det fort kan komme noen inn. Så folk er absolutt frekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.