Anbefalte innlegg

Har en Passat 2.8 Vr6 som virker litt dau. Har etter litt leting funnet 2 kontakter som har en ledning hver som har ryki. Den ene går inn i blokka på baksiden passasjerside og har 3 ledninger. Fikk fikset den og bilen går bedre. Men sitter igjen med en kontakt til som går til Lambdasonden. Det er bare 4 ledninger på Lambda men den kontakten som skal inn på lambda som kommer fra bilen har 5 ledninger og ledningen som jeg ikke skjønner hvor skal er svart. Det er ikke plass til den i kontaktstykket så tenkte kanskje det er en jordledning.Legger ved et litt dårlig bilde så kan dere se selv. Det er den ledningen som tommelen min holder

th_DSC00114.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke bare skjermingskabel da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om den skal skjerme noe som helst så må den da være tilkobla f.eks jord :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt av litt isolasjon på denne ledningen og det er kobbertråd så regner med at den er til noe men det er overhode ingen plasser den hører hjemme som jeg kan se. Skal ha ut motor og gir snart så får studere da. Spurte på Møller men det var håpløst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenke meg er at den har hvert jordet i braketten som sitter på bakre motorfeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.