Anbefalte innlegg

er det noen som har liggende enten flensen som står i girkassen på venstre side til golf2 som man skrur drivaksel i og som er 90 mm eller som har ein indre drivknute til 100 mm liggende??

 

 

trenger dette hurtig!!!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 90mm flenser til overs, men den kassa kasta jeg når den havarerte helga etter Våler.

Men har sikkert noen 100mm flenser liggendes, bør vel ha noen...:)

Til info : Høyre og venstre er like.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har ein drivaksel med 90 mm ledd på. derfor hadde det vært enklast å bytte flensen på kassa:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan dobbelsjekke i morra om jeg har,for å være sikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har ei gammal girkasse liggende å slenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fetteren min fekk kassen min da clutch huset knuste, har sendt han en melding om han har brukt den til noe eller om han har kastet den.. Viss ikke så kan eg sikker skru av de deler som du kanskje måtte ønske, ser hva eg får som svar i morra fra han.. Har ikke serienummer på den, men kom fra en 8vGTi, ca rundt 88-89..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send meg ei meld å minn meg på de i måra, ska t bergen til helga so kan sjekke ka eg har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fetteren min fekk kassen min da clutch huset knuste, har sendt han en melding om han har brukt den til noe eller om han har kastet den.. Viss ikke så kan eg sikker skru av de deler som du kanskje måtte ønske, ser hva eg får som svar i morra fra han.. Har ikke serienummer på den, men kom fra en 8vGTi, ca rundt 88-89..

 

flottis. men er vikti at leksen ikkje måler meir enn 90mm innvendig i styrekant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send meg ei meld å minn meg på de i måra, ska t bergen til helga so kan sjekke ka eg har.

 

will do :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke serienummer på den, men kom fra en 8vGTi, ca rundt 88-89..

 

På toer GTI er det 100mm indre flenser, men vet på ener GTI er det 90mm.

 

Sjekket jeg også om jeg hadde 90mm, men dessverre de ble nok kastet i sommer sammen med kassa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel en 85 jetta gt jeg eventuelt har i fra, om noen vet om det er 100 eller 90mm før jeg graver det fremm i snøven så hadde det våre topp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kasse og akslinger til 86' gti 16v, aner ikke "mm" størrelser. kanskje noe kan passe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kasse og akslinger til 86' gti 16v, aner ikke "mm" størrelser. kanskje noe kan passe?

 

100mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kasse og akslinger til 86' gti 16v, aner ikke "mm" størrelser. kanskje noe kan passe?

 

pris på aksel da? bra stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke tilstand utover at de fungerte da de ble demontert, visst jeg husker rett er belgen på det yttre leddet ødelagt på ene akslingen, husker ikke hvilken.

 

250 for begge, med forbehold om at jeg finner de i garasjen til fatter'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fetteren min hadde kastet kassen min.. Sorry mac..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.