#1 Skrevet Februar 1, 2010 (endret) Tenkte det hadde vært morsomt å lage en liten tråd ang denne saken for de som har eget scansystem.. Hvor hver enkelt kan legge inn spørsmål og svar på hvilke feilkoder som dukker opp og evt hva som måtte til for å få fjernet de helt, evt løsninger.. Tenkte jeg kunne begynne da - kode 18057 = "missing message from ABS controller P1649" Dette fikk jeg ut da jeg scannet bilen min idag.. A6 2000 2.7 biturbo by the way (om det har noe å si) Kan legge til at ABS lampen ikke lyser og at ABS bremsene fungerer.. Har dette noe å si performance messig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 abs bør ikke funke med den koden skulle jeg tro er vel noe med can bus kommunikasjon?, kan være en gammel kode, eller noe som har med batteri spenning i kulden. Prøv å slett den å se om den kommer opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2010 Jeg fikk ikke slettet den igår men skal prøve idag... Merkeli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2010 Moderator??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2010 Da dukket det 2 nye koder opp igjen 18057 = Finner denne koden under Engine "missing message from ABS controller P1649" 01366 = Dette er noe med sentral låsen "Opened Due to Crash Signal" Noen som vet hva dette er. Første koden går å slette men dukker opp igjen 5 min etter. Den andre blei visst slettet for godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2010 har bilen fått en liten kræs`? Prøv å søke opp på rosstech siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2010 Må man ikke ha passord osv osv?? Eneste "kræsjen" jeg vet om var batterikræsj under kald perioden i vinter, Får ikke cupe lysene til og fungere ved å åpne førerdør. de lyser ved åpning av alle andre dører. Må vel også sies at jeg mått tvangs åpne fører dør med nøkkel i 35 minus i vinter, kun hjelp av en liten gassvarme brenner... Kan vel ha skjedd noe der..... kansje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2010 Der tror jeg du har svaret på den siste feilkoden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2010 ny lås da eller?? noen sier comfort enheten som sitter under setet og så Og evt brudd i ledninger.. sukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2010 må vell scanne bilen idag! sist jeg sjekket hadde jeg bare en om en lekkasje på sentrallås-systemet, men det var pga mye testning når jeg monterte fjernstyringen til den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2010 må vell scanne bilen idag! sist jeg sjekket hadde jeg bare en om en lekkasje på sentrallås-systemet, men det var pga mye testning når jeg monterte fjernstyringen til den Bare skriv her om du finner noe å evt hva du gjorde for å bli kvitt problemet Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...