#1 Skrevet Februar 1, 2010 Hei har en kamerat med en 1995 golf 3 syncro som vil senke bilen. Vet noen av dere om fjærer fra forhjulstrekk passer på syncro'n? Har pratet med diverse butikker på telefon, men de kan ikke svare på det. Bilen er 5dørs. Helst 30mm bak og 50mm senk fremme. Kom gjærne med forslag vis dere vet om noen gode fjærer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2010 Hør med Håkon Sandberg her på Forumet:) Han skaffer mye forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2010 tror det er forskjellig.. Iallefall dempere. Jeg kjøpte justerbart til min fra ap performance. Er samme senkesettet som til variant syncro. Om ikke bilen min kan fikses for en billig penge så blir det nok å selge det jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2010 TA Technix, Supersport og FK Automotive leverer til denne bilen. Helt sikkert en masse andre merker, ikke noe hokus pokus å få tak i den til denne. Da snakker jeg om justerbare sett. Vanlig 2hjulstrekk passer ikke på Syncro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...