Problemer med fjernkontroll til sentralås på S6 defa

Anbefalte innlegg

Denne er har meget dårlig rekkevidde.

Hadde samme opplegg på A6en og den fungerte fra langt hold.

Har forsøkt å bytte baterier uten at det bedret seg,

Må trykke mange ganger og stå intil bilem før den fungerer...

Er det noe jeg kan bytte for å få dette på stell ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her. Defaalarmen på 100'en min oppfører seg akkurat likt, men bare når det er kaldt. Det er bra spenning på batteriene både i bilen og i fjernkontrollen, og det gjør ingen forskjell om bilen er full av rim eller ikke. Om det er kaldere enn -15 kan jeg bare glemme og bruke fjernkontrollen. Jeg trodde radiosignaler skulle gå bedre i kulde...

Stian, er din variabel med temperatur? Har du sjekket at antenna sitter godt koblet til alarmenheten, og at ledningen ikke er skadet. Du kan forsøke å legge antenna et litt annet sted for å se om det hjelper. Hjalp dog ikke for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er har meget dårlig rekkevidde.

Hadde samme opplegg på A6en og den fungerte fra langt hold.

Har forsøkt å bytte baterier uten at det bedret seg,

Må trykke mange ganger og stå intil bilem før den fungerer...

Er det noe jeg kan bytte for å få dette på stell ?

bruke jo bli brudd i overgang bakluke og tak på de bilene. og det blir en liten luftlekkasje. da bruke den oppføre seg slik. hadd det samme på mine to siste c4. en s4 og en s6plus. så trur kanskje du har det samme problemet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her. Defaalarmen på 100'en min oppfører seg akkurat likt, men bare når det er kaldt. Det er bra spenning på batteriene både i bilen og i fjernkontrollen, og det gjør ingen forskjell om bilen er full av rim eller ikke. Om det er kaldere enn -15 kan jeg bare glemme og bruke fjernkontrollen. Jeg trodde radiosignaler skulle gå bedre i kulde...

Ta kontakt med Defa på Nesbyen ang det med at alarmen funker dårlig når det er kaldt. Jeg hadde problem og ringte til de. De sa det er en mod som må gjøres. Jeg sendte inn sentralen og fikk den tilbake innen en uke. Kostet ingen ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruke jo bli brudd i overgang bakluke og tak på de bilene. og det blir en liten luftlekkasje. da bruke den oppføre seg slik. hadd det samme på mine to siste c4. en s4 og en s6plus. så trur kanskje du har det samme problemet:)

Tror ikke det er det som er problemet.

Det er det at bilen ikke reagerer på kontrollen, når den først får sendt signaler blinker lysene og bilen låses opp med en gang,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Defa på Nesbyen ang det med at alarmen funker dårlig når det er kaldt. Jeg hadde problem og ringte til de. De sa det er en mod som må gjøres. Jeg sendte inn sentralen og fikk den tilbake innen en uke. Kostet ingen ting.

Hvor ligger denne sentralen ?

Skal til Gol neste helg, da kan jeg jo flise nedom :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger denne sentralen ?

Skal til Gol neste helg, da kan jeg jo flise nedom :-)

Denne er jo ettermontert så den kan ligge hvor som helst.

Men vil først sjekket til venstre under dashbord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.