Passer regreim kit fra en '90 2.3 A100 på en '91 2.3 A100 C4?

Anbefalte innlegg

Skal etterhvert bytte regreim på min '91 Audi 100 C4. I den forbindelse lurer jeg på om dette settet passer min motor.

Chassisnummeret på bilen er WAUZZZ4AZMN021766 og motorkoden er AAR.

I tillegg hadde det vært fint om noen visste noe om kvaliteten på blauparts sine deler.

Har for øvrig søkt litt og funnet ut at motorene er 'så og si helt like', men dette er ikke helt godt nok synes jeg. Skulle gjerne visst sikkert om jeg kunne bruke dette settet.

mvh Martin Ulsaker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig lite bilde av delene i linken din, derfor ikke lett å si. Reima kan passe. Vanskelig å si ang. strammehjulet pga lite bilde. Vannpumpa passer ikke.

water02.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Veldig bra at jeg spurte; jeg tok det nesten for gitt at alt passet.

Er det noen som vet om denne passer min bil, da?

Evt. hvor man får tak i et komplett registerkit med vannpumpe uten å betale skjorta... synes 2-3000 kroner er for mye å betale hvis man kan unngå det.

mvh Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med klubbrabatt hos Meca (23%) koster regreim, strammehjul, spennrulle og vannpumpe 1672kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo høyst overkommelig... tror det blir dette som blir løsningen.

Tusen takk igjen, veldig fint å få god hjelp av folk som vet.

mvh Martin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 1467,- hos Velox Motor for komplett sett til 2.3 AAR.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert. Har sendt de mail...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.