Noen som kan sveise alu i Bergen? Veldig liten jobb!

Anbefalte innlegg

Jeg har rett og slett en gammel scooter som står her, og der er festet til bakre bremsekalipper knekt, det er alu-støpegods.. Kalipperen henger fast på andre festet, det vil ikke være særlig belastning på dette punktet, men det må iallefall på igjen.

Ca. 3x1cm bit som må festes på igjen, skjønner at det er vanskelig å sveise på, men noen som er up for the challenge? Hadde vært veldig takknemlig! Jobben betales såklart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du gidder å kjøre til Stord kan jeg ordne det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet! :D men blir vanskelig å få doningen dit tror jeg, men om jeg ikke finner noen nærmere kan jeg jo kjøre den ned på veien når det går mot vår.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går helt fint det, bare husk å gi beskjed i god tid siden jeg jpbber offshore....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet! har du vært borti noe sånt? jeg har jo ikke peiling på legeringen min da.. men det så jo ut som det der tok det meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd det selv, men ser ikke bort fra at det kan holde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet! har du vært borti noe sånt? jeg har jo ikke peiling på legeringen min da.. men det så jo ut som det der tok det meste.

 

Har ikke prøvd det selv, men ser ikke bort fra at det kan holde.

 

Var litt skeptisk til dette før jeg testet men anbefales hvis man er i knipa og ikke har andre muligheter.

Har reparert både dynamofeste og en felg uten noe tull.

Rengjøring er meget viktig, rustfri stålbørste og skrape med en hardmetallspiss eller noe annet ikkejernholdig rett før påføring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Got it! Festet jeg skal fikse på ser vel ca ut som et dynamofeste, og det skal vel holde ca like mye vekt også.

Jeg vegrer meg faktisk litt for å selge den kjære scooteren da, tror jeg vil beholde den til sommeren! :D kjøre i t-skjorte og shorts på en varm sommersdag, får litt vind i håret, med engangsgrill, pølser og badeklær i oppbevaringsboksen, og et par pils under setet, da er livet bra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.