#1 Skrevet Februar 2, 2010 Er det noen som vet hvor/hva jeg kan feilsøke? Det har seg slik at varmesetene ikke funker på noen av sidene. Jeg har nappa ut sikring nr 10 på den brune rekka og viser seg at strømmen er på drøye 10v, det øker til 11v når jeg skrur på bryteren til setet. (jeg vet at batteriet er litt dårlig) Jeg leste et sted at ved dårlig termostat kunne varmesetene funke dårlig men det får jeg ikke til å fungere logisk (?) og jeg klarer ikke huske hvor det var. Det gjelder en A8 2.5 tdi med skinnseter, elektrisk seterygg (som funker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2010 Ingen som har en ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2010 bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2010 kan det være noa av kablinga under sete, eventuelt i sete? Gjelder det begge, eller bare det ene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2010 Kan jo også være at varmetrådene i setene er gåen. Ville prøvd å fått lånt en stol der varmen er ok, og sjekket om den fyrer da. Hvis ikke ligger vel problemet en eller annen plass i ledningsbunken/rele/sikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2010 Saken er at det gjelder begge setene og tenkte kanskje at dette var en indikator på at det kunne vært noe annet. Det som er litt spesielt er at det gir utslag på spenninga i kursen når bryteren skrus på, det vil si at noe trekker strøm? Kan jeg være heldig å ha et ødelagt rele? Noen enkel måte å sjekke det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2010 ja, bytte... går kanskje an å måle noe greier men et relé er ikke så dyrt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...