Anbefalte innlegg

De som produsentene/forhandlerene som betaler mest, er best ;)

Ellers har man selvutlading, syrevekt, spenningsnivå osv. etter X antall oppladinger i X antall grader C*

Bare en teori ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest hele testen og kommentarene?

Klart biltema batteriet yter minst, det er jo oppgitt til lavere kapasitet i utgangspunktet.

Brodern kjøpte biltema-batteri til sin 97 Cordoba like før jul, og har hatt null problemer med start i vinter til tross for masse småkjøring.

Lurer på om jeg må ha nytt selv, og kjøper da biltema med god samvittighet, med andre og mer seriøse tester i bakhodet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er vitsen med tester når dem tester batterier med ulike kriterier? tester man et 50ah mot et 100ah vet vell alle hva resultatet blir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skriver til sitt forsvar at de forklarte leverandørene kriteriene for testen, og ba om å få oversendt batterier.

Greit nok, men da mener jeg at grunnlaget for testen er borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp gått til innkjøp av batteri (62 Ah/600 CCA) fra Biltema selv. Dette etter omtrent kun å ha hørt positive erfaringer rundt disse batteriene. Så får tiden vise hvor godt det holder. Første "test" blir nå i helgen under årets vintertreff og kulden der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv biltema batteri i min gamle tungstarta hilux, og hver gang det er orentlig kaldt ute så har batteriet aldri svikta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.