#1 Skrevet Februar 2, 2010 hvordan testes egentelig bilbatterier? sist jeg så en test av batterier fikk biltema sine bra omtale men på din side sin test blir dem slakta. http://www.dinside.no/834343/taaler-ikke-kulda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2010 De som produsentene/forhandlerene som betaler mest, er best Ellers har man selvutlading, syrevekt, spenningsnivå osv. etter X antall oppladinger i X antall grader C* Bare en teori 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2010 Lest hele testen og kommentarene? Klart biltema batteriet yter minst, det er jo oppgitt til lavere kapasitet i utgangspunktet. Brodern kjøpte biltema-batteri til sin 97 Cordoba like før jul, og har hatt null problemer med start i vinter til tross for masse småkjøring. Lurer på om jeg må ha nytt selv, og kjøper da biltema med god samvittighet, med andre og mer seriøse tester i bakhodet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2010 hva er vitsen med tester når dem tester batterier med ulike kriterier? tester man et 50ah mot et 100ah vet vell alle hva resultatet blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2010 De skriver til sitt forsvar at de forklarte leverandørene kriteriene for testen, og ba om å få oversendt batterier. Greit nok, men da mener jeg at grunnlaget for testen er borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2010 Har nettopp gått til innkjøp av batteri (62 Ah/600 CCA) fra Biltema selv. Dette etter omtrent kun å ha hørt positive erfaringer rundt disse batteriene. Så får tiden vise hvor godt det holder. Første "test" blir nå i helgen under årets vintertreff og kulden der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2010 Har selv biltema batteri i min gamle tungstarta hilux, og hver gang det er orentlig kaldt ute så har batteriet aldri svikta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...