#1 Skrevet Februar 2, 2010 (endret) Etter 1,5 mnd. ventetid kommer bilhuggeren jeg hadde avtale om travers til min bil ut med at den var visst skadet! Så nå er jeg på jakt igjen. Er det kun fra Audi V8 jeg kan ta den fra? I så fall, passer traversen fra alle årsmodellene? Tusen takk for hjelp! Nå begynner det å haste! PS: Ser det er liten grunn til ny tråd her, men men ble bare noe blind og sur på useriøse bilopphuggere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=175245 I følge min forrige tråd ble det noe usikkert om jeg kunne bruke travers fra S4 eller ikke? eller misforstår jeg helt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2010 Jeg vet ikke om det er dette du er ute etter, men denne er "kun" til V8 og ingen andre 44 4c karosserier. SUB-FRAME V8.pdf V8 Subframe Partlist.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2010 Du kan bruke travers for Audi V8 automat eller Audi V8 3.6 femtrinns manuell. Audi V8 sekstrinns manuell passer ikke. C4 passer IKKE. KUN de jeg har nevnt over passer. Ingen typ44-traverser eller noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2010 Glimrende! Mange takk, da vet jeg sikkert hva jeg må lete etter. Så da får letingen begynne igjen.... Mvh. Eirik Øygarden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2010 prøv å anskaff en komplett fra Audi V8 4.2 automat. Den skal iflg ETKA passe, og da får du et tykkere stabilisatorstag (28 mm) vs 26 mm som 3.6 har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2010 Akkurat. Takk for tipset Dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...