Ats Classic med 175/60 R13

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å pusse opp et sett med ATS Classics og har begynt å tenke på dekk til disse. Har litt lyst å holde det litt 80 talls, samt fylle ut hjulbuen litt. 45 profil er ikke noe for meg tror jeg. Er det noen som har bilde av 7" ATS Classic med 175/60 R13? Dekkene skal stå på en Golf Mk1...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 175/60 13 på en 7" felg... blir ganske mye strekk.. har vel ingen bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om du kunne tatt et bilde en ang du har tid... Er så usikker på hvordan det blir seende ut skjønner du :) Har søkt på forumet, men finner fint lite...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om du kunne tatt et bilde en ang du har tid... Er så usikker på hvordan det blir seende ut skjønner du :) Har søkt på forumet, men finner fint lite...

 

Har desverre ikke bilde av di på bil. Nettopp kjøpt di, skal på en golf 1 gtd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tenkte bare på bilde av strekken på felg jeg da. Men om noen andre her har bilde av denne dimmensjonen setter jeg pris på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.