#1 Skrevet Januar 24, 2005 På lambda sonden til A4 TQ min er det fire ledninger en grå en svart og to hvite, så jeg må vite hva de forskjellige fargene er til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2005 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2005 ingen som vet? Tålmodighet er en dyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2005 På lambda sonden til A4 TQ min er det fire ledninger en grå en svart og to hvite, så jeg må vite hva de forskjellige fargene er til? De to hvite er til oppvarming av sonden slik at den fungerer raskere ved kaldstart. Den sorte og den grå er giver samt separat giver-jord, husker ikke i farta hvilken som er hva, men med et multimeter burde du kunne måle det (med motoren i gang og se hvilken kombo som gir riktig utslag). Lamdaen produserer mellom 0-1 volt i pulserende 'bevegelser' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2005 Takker da skal jeg ut å koble på den nye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...