#1 Skrevet Februar 3, 2010 Hei sann. Har en Audi A4 1,8T 97mod, som en kompis tittet over for meg, og han sa at jeg burde bytte topp pakningen, men hva er forskjell på Toppdeksel pakning, og topp pakning?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2010 Hei sann. Har en Audi A4 1,8T 97mod, som en kompis tittet over for meg, og han sa at jeg burde bytte topp pakningen, men hva er forskjell på Toppdeksel pakning, og topp pakning?? Toppakning sitter mellom blokk og topp.toppdekselpakning mellom topp og toppdeksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2010 ok, da må jeg høre med han kompisen igjen da, hvilken han mente. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2010 .... men hva er forskjell på Toppdeksel pakning, og topp pakning?? Ca 12 ganger så dyrt å bytte topp-pakning kontra toppdekselpakning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2010 Forskjelden er vel at toppdeksel pakningen bytter du på 5-10 min. Toppakningen bruker du fort noen timer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2010 Hmm, mulig det var toppdeksel pakningen han mente som var gåen da. Ettersom han sa det var fort gjort. hehe. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2010 Hmm, mulig det var toppdeksel pakningen han mente som var gåen da. Ettersom han sa det var fort gjort. hehe.Takk for svar! Hvis han er bilmekaniker så sier dem gjerne det uansett=) "Kurant jobb, fort gjort det!!" hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2010 Det som er, er at han får gjøre det for meg. Ettersom det er så fort gjort. hehehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2010 Hvis bilen går greit, og han bare tittet ned i motorrommet, er det nok toppdekselpakning. Tror ikke han ville kunne se at toppakningen hadde gått uten større problemer med bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2010 Hvis bilen går greit, og han bare tittet ned i motorrommet, er det nok toppdekselpakning. Tror ikke han ville kunne se at toppakningen hadde gått uten større problemer med bilen. Det stemmer =) Var denne... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...