#1 Skrevet Februar 3, 2010 Er det VR6 motoren som sitter i Golf 4 V6 ? (4 motion), eller er det en annen V6'er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2010 Er det VR6 motoren som sitter i Golf 4 V6 ? (4 motion), eller er det en annen V6'er ? er vr6 motoren... dog 24ventiler... i det europeiske markedet.. golf 4 vr6 i usa hadde vel fortsatt 12v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2010 Finnest det ikke en vr6 motor med 204 hk i 4eren? Synst å huske jeg så en annonse med det på mobile.de for litt siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2010 Finnest det ikke en vr6 motor med 204 hk i 4eren? Synst å huske jeg så en annonse med det på mobile.de for litt siden. Jo, det er det som ble solgt i europa osv.. 24v VR6 2,8l 204hk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2010 Ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2010 Noen som tilfeldigvis har vekten på disse bilene og CO2 utslipps hiddenene på motoren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2010 Noen som tilfeldigvis har vekten på disse bilene og CO2 utslipps hiddenene på motoren ? Mobile.de annonser har kansje det? Eller google? Vet at mk4 V6 4Motion er dyre i avgifter. Men de klarer MYE overlading, og går som et uvær om de får pustehjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2010 hehe, det bør jo du vite det meste om - pustehjelp altså hehe - vurdering er jo ny daglig/vinter bil - når Corradoen nå en gang skal være forbeholdt kjøring på veier uten salt lake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2010 hehe, det bør jo du vite det meste om - pustehjelp altså hehe - vurdering er jo ny daglig/vinter bil - når Corradoen nå en gang skal være forbeholdt kjøring på veier uten salt lake Gleder meg til å se Corradoen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2010 Hehehe, det gjør jeg også - vært litt stil stand nå pga kulden - men det går seg nok til Er egentlig ikke så mye igjen, selv om det sikkert alltid vil være litt småting å endre på (eneste som er greit å vite er at den overhalte motoren står varmt og godt ) Fant forresten hiddenene på Golfen. Peiling på om det er noe spes svakheter på disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...