Når sluttet VW med VR6 i golf ? (tenker da ikke på R32)

Anbefalte innlegg

Er det VR6 motoren som sitter i Golf 4 V6 ? (4 motion), eller er det en annen V6'er ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det VR6 motoren som sitter i Golf 4 V6 ? (4 motion), eller er det en annen V6'er ?

er vr6 motoren... dog 24ventiler... i det europeiske markedet.. golf 4 vr6 i usa hadde vel fortsatt 12v.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnest det ikke en vr6 motor med 204 hk i 4eren? Synst å huske jeg så en annonse med det på mobile.de for litt siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnest det ikke en vr6 motor med 204 hk i 4eren? Synst å huske jeg så en annonse med det på mobile.de for litt siden.

Jo, det er det som ble solgt i europa osv.. 24v VR6 2,8l 204hk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis har vekten på disse bilene og CO2 utslipps hiddenene på motoren ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis har vekten på disse bilene og CO2 utslipps hiddenene på motoren ?

Mobile.de annonser har kansje det? Eller google?

Vet at mk4 V6 4Motion er dyre i avgifter.

Men de klarer MYE overlading, og går som et uvær om de får pustehjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det bør jo du vite det meste om - pustehjelp altså :)

hehe - vurdering er jo ny daglig/vinter bil - når Corradoen nå en gang skal være forbeholdt kjøring på veier uten salt lake :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det bør jo du vite det meste om - pustehjelp altså :)

hehe - vurdering er jo ny daglig/vinter bil - når Corradoen nå en gang skal være forbeholdt kjøring på veier uten salt lake :)

Gleder meg til å se Corradoen din!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, det gjør jeg også - vært litt stil stand nå pga kulden - men det går seg nok til :) Er egentlig ikke så mye igjen, selv om det sikkert alltid vil være litt småting å endre på :)

(eneste som er greit å vite er at den overhalte motoren står varmt og godt :) )

Fant forresten hiddenene på Golfen.

Peiling på om det er noe spes svakheter på disse ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.