#1 Skrevet Februar 3, 2010 som om mine servo problemer ikke va nåkk, så sluttet f*** meg defa alarmen å fungere: mad : probleme er som følger: plutselig mens jeg kjørte kom d en rar pipelyd fra alarmen å den lille røde lampa blinket noe ganger... jaja.. tenkte jeg sån som skjer:o kjørte hjem som om ingen ting hadde skjedd... siden jeg bor langt ut på lande gidda jeg ikke å låse biln;) dagen etter skal jeg på jobb, setter meg inn i biln å skal til å starte.. da slår start sperra inn å alarmen uler som ett h**** føkk my life.. så tok jeg å koblet av og på -polen på batteriet fikk da start, men fjernkontollen funker ikke lengre.. den lille røde lampa blinker når jeg åpner døra mens bilen går på tomgang, alle sikringer var hele, men har byttet de bare for å forsikkre meg om at d ikke var så enkelt;) noen erfaringer?? start sperra har ikke slådd inn flere ganger etter dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2010 er motnert i en audi 90q 88 mod btw... ingen som har opplevd d samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...