Defekt setevarmer på høygir???

Anbefalte innlegg

Setevarmeren min i førersetet varmer som f*** bake på ene skinka, uansett hvilket nivå jeg regulerer varmen til. i motsettning til før hvor det var gjevn varme over hele setet.

Kan det være kortsluttning ?

noe jeg mye sannsynlig kan reparere enkelt selv, eller må bytte hele greia ?

dyrt?

enkelt å åpne setetrekket for å sjekke ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en termistor som skal regulere tempen, om den går for full guffe kan det være litt risky mtp brann, ville helst ha holdt den av om du kan :)

Det letteste er vel kanskje å ta en lommelykt og ta en titt under og se om du kan se den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem på min A6 2000... På førersete varmer den bra, men kun på venstre skinke og lår. Passasjersete er helt iorden.

Noen som vet hva dette er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en termistor som skal regulere tempen, om den går for full guffe kan det være litt risky mtp brann, ville helst ha holdt den av om du kan :)

Det letteste er vel kanskje å ta en lommelykt og ta en titt under og se om du kan se den.

Enig med vegard her.på bilen til kjerringa,(2004 A4)Fikk vi de samme symtomene.endte med ett digert svihull i sete.Heldigvis tok møller det på garanti,så fikk ny innmat og setetrekk.Prislapp,nesten 10000,-: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det noe fornuftig jeg kan gjøre?

for vil veldig gjerne varme baken... og ikke steke baken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.