Anbefalte innlegg

robert her og jeg har flyttet inn på vwaudi-clib.no nettopp. jeg har flyttet februar 2009 fra tyskland til norge/bergen og er litt overrasket at norge har så mye folk som er ve og audi interessert. jeg har bygget opp 3 biler i tyskland som kan dere se på min side. men de bilene blir i tyskland pga. tollen. beklager, men innføring til norge er alt for dyrt. jeg har kjøpt meg en vw corrado i november 2009 i norge og det blir mitt nytt prosjekt. derfor jeg er på utkikken etter en mulighet, sted, plass, garasje til skru. har nesten ingen muligheter hjemme og håper at jeg finner folk her som kan hjelpe meg. betaler gjerne penger for en plass, verktøy er ikke problem!

 

hørte fra bjørn-tore at dere møte 2 ganger i månded på arenum. skal ta en tur sikkert hvis det går bra :)

 

hilsen robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

robert her og jeg har flyttet inn på vwaudi-clib.no nettopp. jeg har flyttet februar 2009 fra tyskland til norge/bergen og er litt overrasket at norge har så mye folk som er ve og audi interessert. jeg har bygget opp 3 biler i tyskland som kan dere se på min side. men de bilene blir i tyskland pga. tollen. beklager, men innføring til norge er alt for dyrt. jeg har kjøpt meg en vw corrado i november 2009 i norge og det blir mitt nytt prosjekt. derfor jeg er på utkikken etter en mulighet, sted, plass, garasje til skru. har nesten ingen muligheter hjemme og håper at jeg finner folk her som kan hjelpe meg. betaler gjerne penger for en plass, verktøy er ikke problem!

 

hørte fra bjørn-tore at dere møte 2 ganger i månded på arenum. skal ta en tur sikkert hvis det går bra :)

 

hilsen robert

 

Er det bare hos meg at den linken du refererer til havner på MIN side på forsiden? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det samme her.

 

Du må få lagt ut bilder i tråden Robert :)

 

Velkommen i klubben:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallais, Mr.

Sees vi neste lokallagstreff da?

Corradoen må du få ut bilder av. Litt info om motorplanene er heller ikke å forakte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å flytte fra Tyskland til Norge som bilinteressert må jo være en skikkelig dyr nedtur! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å flytte fra Tyskland til Norge som bilinteressert må jo være en skikkelig dyr nedtur! :(
Hehe er vel de fleste her som ville flyttet til Tyskland ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være! feil land for bilinterreserte ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallais, Mr.

Sees vi neste lokallagstreff da?

Corradoen må du få ut bilder av. Litt info om motorplanene er heller ikke å forakte;)

 

jeg skal se. hvis jeg jobber ikke om kvleden i hvertfall :)

 

ja hva blir det med corradoen? ny lakk på inn og utsiden, en 3.0l vr6 turbo motor fra ame med 6-girkasse, kw senkesett, wilwood bremser, htn felger, sparco stoler, xenon, litt forandring på karosseriet og litt mer... men uten garasje ingen prosjekt. håper da finner seg en plass snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være! feil land for bilinterreserte ja..

 

ja takk for det :) men hvorfor feil land for bilinterreserte???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe er vel de fleste her som ville flyttet til Tyskland ;)

 

hehe... bor 1 år i tyskland og du vet... du har det mye bedre i norge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! Artig å se at du meldte deg inn..;)

Jeg var med Bjørn-Tore og hentet de Porsche felgene hos deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd ingen av de kommer til Norge...men slik er det med teite Norske toll-regler : bh : Velkommen i klubben Robert !

 

yes helt sant! de 3 bilene tilsammen skulle koste rund 300000 nok ferdig registrert i norge... hallo???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja takk for det :) men hvorfor feil land for bilinterreserte???
Avgifter og mva på biler !!!!!! Rett og slett.....se på nybil-prisene i Norge i forhold til Tyskland så skjønner du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må legge til det med ombygging og biltilsynet også :( uheldig kombinasjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til forumet:) Fine biler du hadde i Tyskland, bare synd du ikke kan ta dem med, men Corrado planene hørest 110% riktig ut så eg gler meg til å se oppdateringer derfra;) Hvilke felge du hadde på poloen?? Var kule!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felge du hadde på poloen?? Var kule!

 

felgene til poloen heter "atiwe" 7x13 med 175/50 R13. finner du på ebay av og til... men veldig sjelden i mellomtiden...

 

01b_-_Atiwe_-_po.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig kule, skal være på utkikk etter slike når eg er på bay;) Takker for svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig kule, skal være på utkikk etter slike når eg er på bay;) Takker for svar..

 

også veldig stilig på en golf 1...

 

HTN felger

 

152240-660-0.jpg

 

og

 

Tramont felger

 

64554.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må legge til det med ombygging og biltilsynet også :( uheldig kombinasjon

 

altså jeg tror det er nesten det samme som i tyskland. tyskland har "tüv". samme som biltilsynet. trimmer du en bil så må du inn hos tüv. ellers du kjører illegal ;)

 

med prisene til biler og deler i norge... også samme ca. du må se, du har 2-3 ganger så mye lønn i norge som i tyskland. etter 1 år norge kan jeg si, nesten samme priser. utvalg er ikke så bra, ja det stemmer. men livet er bedre i norge i hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Robert

 

Velkomen i klubben, flotte biler du har bygget Tyskland. Håper du får deg garasje plass, og får begynt på prosjektet ditt.

 

Men den poloen din, går vel under den 30 års regelen muligens, vis den er eldre en 1980 mod. Da er det ikke så mye å betale....

 

Mvh Øyvind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Robert

 

Velkomen i klubben, flotte biler du har bygget Tyskland. Håper du får deg garasje plass, og får begynt på prosjektet ditt.

 

Men den poloen din, går vel under den 30 års regelen muligens, vis den er eldre en 1980 mod. Da er det ikke så mye å betale....

 

Mvh Øyvind

 

Men å få det godkjent er vel ikke så enkelt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg ikke svare på!

 

Men jeg vil tro at vis den er godkjent av TUV i tyskland, så er det vel gå greit. Det er jo de papirene med Tuv stempel på de er så begeistret for på biltilsynet. Jeg har ikke fått problemer, de gangene "papirene" er i orden. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.