#1 Skrevet Februar 4, 2010 noen som har prøvt dette dekke? bra? ska ha de i 235.35.19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2010 har kjørt på de i 17' til å være billigdekk så er det bra, kjøper de gjerne igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2010 Helt greit dekk til prisen, dog noe glatt på våt vei. N3000 er vel det gamle dekket fra nexen, det nye heter N6000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2010 Alle dekk er vel "brukbare", spørs bare hva slags krav du stiller til kvalitet og ikke minst fremkommelighet og sikkerhet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2010 Disse er harde, varer lenge men tilsvarende dårlig grep, spesiellt på vått føre. Ytelse iforhold til pris = helt OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2010 Hadde heller valgt Nankang eller ett annet billigmerke. Har ikke noe god erfaring med disse i 17" Fra tidligere. Men er ikke Helt sikker om det var N3000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2010 Kan skrive under på at på våte føre, er disse det dårligste dekket jeg noen sinne har prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2010 Har noen hørt om Duro? Skal være bedre en Nexen og Nankang. Jeg tror jeg kan ordne greie priser på enkelte dimensjoner på disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2010 Både Simex, Nexen, Nankang, Falken og Duro etc er billige kinadekk. Knallharde i store dimensjoner og slippery på våt vei. I mindre dimensjoner blir en tidel av dekkene kassert pga kast i dekket (!). De holder i endel år pga at de er så steinharde, men tro meg, med 19" Nexen dekk får du unngå rundkjøringer når det regner i hvertfall. Hvis pris er avgjørende for deg, så er det bare å peise på, men prisen inneholder altså endel dekkstøy og understyring. Et tips hvis du vet at felgen din er strøken; kjenn nøye etter kast på de første turene. Kjenner du noe vibb så be dem balansere på nytt evt sjekke for kast i dekket. Er litt mer vanlig på slike dekk enn på litt dyrere. Og da er det greit å få byttet med en gang hvis det er dekket det er kast i. Dem gidder neppe bytte hvis det har gått en stund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2010 Nexen 3000 er dårligere enn blankslitte hankook dekk! Prøvde de engang og aldri igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2010 Både Simex, Nexen, Nankang, Falken og Duro etc er billige kinadekk. Nei. Jeg har aldri hørt om Simex eller Duro. Men Nexen er koreansk. Nankang er taiwansk. Falken er japansk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 8, 2010 På vått føre er de som nevnt ikke bra. Jeg synes de er gøy fordi jeg er fult klar over at det er glatt når det er vått. Men så er det ikke hvem som helst som kjører min bil. Hadde ikke sluppet avgårde kjerringa og et par unger i høljeregn på langtur om så hadde vært tilfelle for å si det sånn. Men på tørt føre er de bra. tåler en del runder på ACR kan du si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 8, 2010 Joda de tåler jo endel på tørt føre.. Slites ikke sønder akkurat. Til Håkon; kinadekk = alt fra Asia cirka.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...